Nieuwsbrief September 2012

Extra editie Nieuwsbrief El Fuego
Geef uw stem aan El Fuego bij de NRC Charity Awards!
NRC Media organiseert voor het tweede jaar op rij de NRC Charity Awards. Ze wil met deze awards de mooiste en meest impactvolle printadvertentie uitroepen en belonen. En Stichting El Fuego doet mee!

We zien hierin een uitgelezen mogelijkheid meer naamsbekendheid te genereren en hopen natuurlijk op een goed eindresultaat. Participerende charitatieve instellingen uit Nederland dingen onder andere mee naar kosteloze plaatsing van hun gemaakte advertentie in nrc.next of NRC Handelsblad.
Normaliter zijn aan deze plaatsing hoge kosten verbonden, kosten die niet bij het budget van een relatief kleine organisatie als Stichting El Fuego passen.

Er kan tot 14 september gestemd worden op de advertenties. Helpt u mee en stemt u op Stichting El Fuego?
Hieronder vindt u de link naar onze advertentie waar u u stem kunt uitbrengen:

http://www.nrccharityawards.nl/inzendingen/stichting-el-fuego

Namens El Fuego alvast hartelijk dank voor uw steun!
www.el-fuego.nl

Het persbericht van NRC Media:

Rotterdam, 21 juni 2012

Succesvolle NRC Charity Awards wederom van start.
Deelname staat dit jaar open voor ruim 5000 goede doelen. Na het succes van vorig jaar gaat vandaag de tweede editie van de NRC Charity Awards van start. Nieuw dit jaar is dat deelname open staat voor alle goede doelen die staan ingeschreven bij Kennisbank Filantropie. Zij kunnen meedoen door vóór 6 juli a.s. hun beste advertentie in te sturen naar NRC Media. Er zijn twee prijzen te winnen: een vakjuryprijs en een publieksprijs. Beide prijzen vertegenwoordigen een waarde van maximaal € 300.000,-. “Met de NRC Charity Awards wil NRC Media zowel grote als kleinere goede doelen ondersteunen bij het bereiken van bestaande en nieuwe donateurs, vrijwilligers en ambassadeurs,” aldus Jan van der Marel, directeur-uitgever NRC Media. “Sowieso krijgen goede doelen exposure op onze website nrccharityawards.nl, maar daarnaast zetten we natuurlijk ook NRC Handelsblad, nrc.next en nrc.nl als podium in. Wij roepen daarom ook reclamebureaus op om nieuwe, creatieve uitingen te ontwikkelingen voor charitatieve instellingen.” De publieksprijs zal worden uitgereikt aan het goede doel dat volgens het grote publiek de mooiste, de meest duidelijke of meest indrukwekkende advertentie ingestuurd heeft. Iedereen die via de website nrccharityawards.nl een stem uitbrengt, maakt bovendien kans op een nieuwe iPad inclusief een digitaal abonnement op NRC Handelsblad of nrc.next. Stemmen kan van 10 juli tot en met 14 september 2012. De vakjuryprijs wordt na twee ronden toegekend. In de eerste ronde selecteert een NRC-jury uit alle inzendingen 24 uitingen. Deze worden allemaal gepubliceerd in doordeweekse edities van NRC Handelsblad, in de periode van 14 augustus tot en met 14 september 2012. Een vakjury beoordeelt vervolgens in de tweede ronde de advertenties op vormgeving, het gebruik van beeld, de kracht van de boodschap en de impact. De winnaars van zowel de vakjuryprijs als de publieksprijs worden op 21 september 2012 bekend gemaakt; een week later vindt de uitreiking plaats.

 cgdamen